Rabu, 1 Oktober 2014

Bermalam Di Borneo Golf & Country Club, Bongawan

MUS_6606 Nikon D7000 85mm f/1.8 ƒ/2.8 84.8 mm 1/125 100 Flash (off, did not fire)

Hujung minggu lepas kami ke majlis perkahwinan rakan sepejabat saya. Jadi, kami mengambil kata sepakat untuk bermalam di Borneo Golf & Country Club, Bongawan.

Kebetulan juga, janji nak bawa anak semasa cuti sekolah lepas belum ditunaikan.

Saya suka menginap di sini kerana ianya agak jauh dari jalan utama dan kebisingan. Damai dan tenang terutamanya semasa awal pagi.

Padang golf yang hijau dan langit yang biru cukup menenangkan. Bilik penginapan kami berhadapan dengan kolam renang. Boleh dikatakan, buka pintu boleh terus terjun ke kolam. Anak-anak yang sangat teruja hendak mandi kolam.


Soal keselamatan memang saya titik beratkan. Saya dan isteri masing-masing memainkan peranan menjaga keselamatan anak-anak.

Gambar Lain Di Borneo Golf & County Club


MUS_6630 MUS_6617 MUS_6646 MUS_6653 MUS_6669 MUS_6678 MUS_6685 MUS_6702 MUS_6714 MUS_6723

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kritikan dan komen anda amat saya hargai. Terima kasih.

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...